Idag!

Blir det popfestival med kompisar. Ser särskilt fram mot Steso Songs och Ludwig Bell.

4 responses to “Idag!

  1. Hur var de? Jag fastnade på möhippan längre än jag trodde att jag skulle.

  2. Ludwig Bell lät bra, men kom lite sent dit. Steso songs var också fint, men lite för smäktande för mig. Bäst var Wild at heart, tycker jag, fin elektropop. Och den afrikanska dansmusiken som de spelade mellan konserterna på den stora scenen!

  3. Just det, Wild at Heart hörde jag för ett par år sen – bara av en händelse när de spelade på plattan (!). Jag råkade gå förbi just då och minns att jag tyckte de lät bra. Köpte nån singel eller EP då också.

    Såg/hörde du Flogsta danshall? De tyckte maken var bra.

  4. Va, spelade de på Sergels torg? Vad skumt?! Men bra också, för dig :-)

    Nej, vi missade Flogsta Danshall av ngn anledning. Synd, för hörde flera som sa de var mkt bra.

Kommentera

