Prickig idag

Idag var jag röd och vit i kofta från Monki. Nu: snart dags att springa långa sommarrundan. Nästan en mil. Heja, heja mig!

8 responses to “Prickig idag

  1. Heja!
    (Fint kort!)

  2. Heja, heja dig! Och du, vilken fin kofta!

  3. Tilmann – Tack! Och kortkomplimangen tar jag extra mkt till mig eftersom den kommer från dig :-)

    frida – tack! ja, det gick helt ok!

  4. Bravo!

    Kunde vara en PJ Harvey-cover tänkte jag. Tycker igen du borde gå med på flickr. :-)

  5. Lovar att tänka på saken :)

  6. Fin kofta, fin bild och ja: HEJA dig! :)

  7. Alexia – tack, tack! :-)

    Linda K – sure will!

Kommentera

