Tut tut!

Idag ska vi ut och åka tåg. Om tåget går. Och kommer fram. Och så. Rätt spännande är det allt!

Uppdatering: Jo, vi kom fram helt OK. Men fick ta bussen hem igen.

8 responses to “Tut tut!

  1. Ja du, det får vi verkligen hoppas :)
    Ses snart!!

  2. Var bär det av?
    Lycka till med resan.
    Jag går inte ut om jag inte måste idag. ;D

  3. Angelica – Ja, det gick ju bra! Och vi sågs :)

    Alexia – Tack, gick bra dit (en timme försenat bara) men alla tåg inställda hem, så det blev buss istället!

    Vesna – For ner till Oxd för att hälsa på la famiglia :)

  4. Du bloggar dåligt nu. Fy på dig. ;D

  5. Japp. Det är under all kritik, faktiskt!!

  6. klotter i huddinge? Smyger du här på kvällarna? ;D

  7. Jajamensan – dit jobbet för mig, dit bär jag mig av!

Kommentera

