In the head of…

…mig.

Uppdatering – och då är det väldigt bra med en sådan här…

9 responses to “In the head of…

  1. åh i mitt med. jag är helt besatt. ändå har jag inte ätit nån ännu. i år.

  2. jamen då är det väl dags?! jag har ätit 1.3 semla så här långt – and counting :-)

  3. Har ätit 2 sen igår…leder jag då eller? ;D

  4. Bokade du förresten hotell innan eller på plats i Danmark när du var där med barn?

  5. Jepp, för jag har inte ätit nån. Bara tänkt på. Och köpt! Jag bokade hotell i förväg, tror det är bra att vara ute i god tid där.

  6. Pingback: Beta Alfa » Blog Archive » Noterat 2010-02-13

  7. Du kanske ska åka upp till Norrtälje och släcka semelbegäret där?

    För nu har Semlerian öppnat.

    :-)

Kommentera

