Idag 01.02.10

Ska jag klippa mig. På nytt ställe rekommenderat av Cecilia! Som vanligt skräckblandat förtjust inför det hela.

Uppdatering: Hon var bra, men oj vad jag fegklippte mig. Bra sak med det:  behöver inte bli upprörd över uteblivna ”har du klippt dig, vad fint!” för det ser ut precis som innan. Dålig sak: ser ut precis ut som innan.

6 responses to “Idag 01.02.10

  1. Vilket av dem? Hoppas du blir nöjd!

  2. Den på Renstiernas gata. Det blir jag säkert!

  3. Ser fram emot rapport.

  4. Rapport lämnad! Hon var bra, det var jag som fegade ur lite där..

  5. Jag har alltid undrat hur du kan klippa dig så ofta och ditt hår ändå bli så långt, men nu fattar jag :) Har inte klippt mig sen augusti och du har nog klippt dig tre(?) gånger sen dess? Du var fin sist vi sågs så det är bra att det ser ut som före! kram

  6. Haha, tack! Har nog bara klippt mig en gång sen i augusti faktiskt, innan nu då :)

Kommentera

