Puffy time

Barnen sover och jag är på något mystiskt sätt helt osömnig, efter att ha varit rätt matt hela kvällen. Då är det bra att man har lite DVD-baserad underhållning att ta fram ur gömmorna. Som Seinfeld säsong 5. Den håller.

10 responses to “Puffy time

  1. vadfalls? där är ju MIN acneblus!

  2. Hehe! Ja, Jerry var ju helt klart före sin tid på många sätt dårå :)

  3. Jag har hela säsong ett, om du vill låna någon gång! Riktiga gamla godingar. :-)

  4. Ja, Seinfeld håller alltid. Plöjde igenom alla säsonger för fem år sen. Kan se om dom hur många gånger som helst. Brukar plocka fram ett avsnitt då och då, när jag inte orkar titta på något annat. Man blir alltid glad efter ett avsnitt :)

  5. Verkligen. Perfekt, snabb underhållning :-)

  6. Jag minns det avsnittet, när han råkade lova en ”low talker” att bära hennes skjorta i tv… Något han bittert fick ångra!

  7. oooo, jag vill också se seinfeld, bjud in mig nån gång :) eller låna ut nån skiva kanske? *ser snäll ut med stora ögon

  8. Du är alltid välkommen, vet du väl!!

Kommentera

