Ljus i mitt hus

Har varit och simmat för första gången på gud-vet-hur-länge. Det var fantastiskt skönt. Nu ägnar jag mig åt ännu en alternativ fredagssyssla, nämligen att baka kardemummabullar och lyssna på P1 i skenet av ljusslingan i köket. Är lite kär i den, så får nog vara kvar till påska. Minst.

5 responses to “Ljus i mitt hus

  1. Fin bild! Tjusigt med ljusslinga. Du bangar Let’s dance med andra ord ;)

  2. Tack! Ja, verkar bli så – fast var lite nyfiken faktiskt, mest för att Gudrun Schyman är med och jag aldrig har sett det.

  3. Gudrun kommer efter reklampausen!

  4. Jag kan inte lsita mig från julpyntet jag heller. ;D

  5. Anna – Ja, slog på + såg henne! Way to go, Gudrun :-) Elin var rätt stel som en pinne dock..

    Vesnas vardag – nä, är ju så fint!

Kommentera

