Äntligen!

Ibland är jag en sjukt långsam person när det gäller inskaffande av saker jag vill ha. Den här boken har jag kastat blickar efter, funderat på och liksom vägt i handen flera gånger. Idag slog jag till. Bara sådär.

5 responses to “Äntligen!

  1. Så du köpte den. Kul.
    är den bra?

  2. Har just börjat, men så långt mkt lovande. Fint språk, precist, inte en massa ord. Sånt gillar jag.

  3. Pingback: Resultatet « …in the days of Rory

  4. Den har jag läst och har, på svenska. Bra bok!

  5. Kul, är nästan klar nu och gillar mkt!

Kommentera

