Dagens mest relevanta fråga

Är helt klart: vad är det för veckodag nu egentligen?

7 responses to “Dagens mest relevanta fråga

  1. Det har jag frågat mig själv ett par gånger också. Tror bestämt att det är fredag…

  2. Eller hur! Är lite fascinerade hur den där _känslan_ av att det är en viss veckodag helt börjar tona bort… lite som när man flugit över en massa tidszoner och helt tappat känslan för när på dygnet det är.

  3. Ja fredag.
    Men jag har enligt sambon även påstått att det är söndag imorgon. Säkert en 4 ggr.
    Så mig ska ni inte fråga…är den 1:a i dag i alla fall.

  4. Mitt svar senaste veckorna: INGEN ANING.

  5. Vesna – ja, söndag skulle vara lite mer sannolikt, tycker jag nog, fredag kändes rätt osannolikt direkt efter en nyårsafton!

    Annah – samma här! efter jul blev det bara helt blankt.

  6. Precis! Vad jag frågar mig varje dag. och så är det två ojämna veckor på varandra vilket för min del betyder att trots schemaförskjutning har jag kvar mina jämna barnveckor. Nice! :-)

Kommentera

