Idag 27.12.09

Har jag först varit på bokcirkelträff med lunch i Skrapan och trevligt häng på Scandic Malmen. Sen lite kolla i bokhandel och så en av mina favoritgrejor: eftermiddagsbio. Idag blev det den här. Inte helt dum och Kjell Bergqvist kan verkligen sin grej. Men kanske lite genreförvirrad. Blir tre rorys av fem.

4 responses to “Idag 27.12.09

  1. Åh, eftermiddagsbio själv, undrebart! Det ska jag se till att komma iväg på under ledigheten.

  2. Ja, gör, det är verkligen lyx! Egentligen allra bäst mitt i sommaren (hur busigt är det inte att gå på bio då!) men funkar finfint mitt i mellandagsrearuschen också :)

Kommentera

