Så kan det bli

Gissa vad jag gjorde igår? Först gick jag från jobbet vid Hötorget till Fridhemsplan. Sen träffade jag en kompis, pratade och hängde lite i ett par barer. Sen gick jag hem, dvs från Fridhemsplan till Hägerstensåsen.

Vet inte riktigt om det är en bedrift eller en galenskap.

4 responses to “Så kan det bli

  1. Helt klart en bedrift! Kul var det iallafall :)

  2. Haha, ja, verkligen! :)

  3. Går du till Oxelösund imorrn då?

  4. Jepp, sådan är nu planen. Tomtenissarna jag tänkte ta till följe (en framför med lykta, en efter med presenterna på kälke som han drar) verkar lätt tveksamma men inte helt ointresserade av idén :-)

Kommentera

