Ahoy my boy

När barnen somnat tänkte jag hänga lite med den här killen. Kollade några minuter precis i början förut och de verkade inte lovande.

Update: Nää, det var ju inte så skoj. Blev en kort dejt. Som tur är verkade han inte ta illa vid sig.

7 responses to “Ahoy my boy

  1. jag klarade inte av den… :P

  2. Den är hysteriskt sjuk…såg inte slutet…

  3. Linda K – inte jag heller. gav den 20 minuter till sen var det bye bye Brüno…

    Vesnas vardag – inte jag heller… besvikelse, besvikelse (från min sida då, du hade ju väl aningar om att den inte var ngn höjdare)

  4. den är förskräckligt hemsk. stod du ut 20? jag 15…
    God jul!

  5. hehe, ja vad ska man göra när man gjort sig till och gått och hyrt filmen och allt.. :-) God jul till dig med!

  6. Ja Sasha Baron Cohen säger väl allt. ;D

  7. Joo fast jag tyckte ju Boratfilmen hade sina poänger… nakenslagsmålet till exempel… ;-)

Kommentera

