Ditt city, mitt city, mitt i city

Tänkte slinka in på Åhléns och köpa ett helt vanligt A5-block på väg från T-centralen till kontoret. Sen tänkte jag om.

Kära city. Om tre veckor sådär blir du dig själv igen. Längtar.

2 responses to “Ditt city, mitt city, mitt i city

  1. Ja jisses.
    Jag vet inte om jag vågar mig in…

  2. Nej, en stark rekommendation är faktiskt att hålla sig borta från drottninggatan och resten av city fram till strax efter trettondagarna eller ngt sådant. Var HELT hysteriskt igår!

Kommentera

