Jonglera mera

Igår  på jobbfesten fick alla utmärkelser i en liten intern Oscarsgala liksom. Ja, alla utom de tre finfina som fixat med priserna och definitivt borde ha pris för bästa kollegepeppet, motiveringarna, kategorierna och finurligaste presenterna. Jag vet inte hur välförtjänt mitt pris var, men ska göra ett försök med de där tre bollarna. Det kan bli så att fyraåringen lär sig snabbare än jag…

4 responses to “Jonglera mera

  1. Ha, ha.
    Vi har såna här hemma.
    Sambon fixar det.
    Inte jag. Men så har jag inte gett mig tusan på det heller.

  2. haha :-) här ska övas!

  3. Tycker jag var välförtjänt. Du är bra på det! Många bollar i luften. kram

Kommentera

