Saker jag shoppat idag

Screentryck från Konstfacks julmarknad. Vågar jag ha den i sovrummet?

Julklappar från bästa barnboksbutiken Bokslukaren vid Mariatorget.

Present till mig själv. Ja, jag är spårvagns- och 50-talsnörd. Vilken kalender är då bättre att ha i köket därhemma?

Sedan har jag fixat lite andra julklappar, födelsedagspresenter och praktiska grejor också. Och nu snart iväg på glögg efter en liten mellanlandning här hemma.

5 responses to “Saker jag shoppat idag

  1. Det är klart att hon kan få vara i sovrummet. Mood enhancer för tusan! :-)

  2. Sant, så får det nog bli. Kommer nog sätta den så pistolmynningen inte är det första man ser när vaknar bara :)

  3. Ja den blir cool i sovrummet. ;D

Kommentera

