Kan ha bestämt mig

Det kan bli den här soffan. Heter Karlstad och kommer från Ikea. Nästan allt annat i vardagsrummet är äkta femtiotal, så fint att bryta av med något nytt, tänker jag.

7 responses to “Kan ha bestämt mig

  1. ja, visst är den helt ok? provsatt/låg den när var på Ikea med kompis A i helgen och den kändes finfin också. Kan bli köp :)

  2. det tror jag funkar alldeles utmärkt!

  3. Köp! Den är snygg.

  4. Linda K – topp!

    Cecilia – I hear you!

  5. Den där soffan har jag alltid gillat. Kanske inte så praktiskt med vita soffa dock.

  6. kul! Ja, har också tänkt på det, men man kan ju ha filt över och så om barnen sitter där och grejar + är tvättbar, avtagbar klädsel och kuddarna kan vändas. plus att mina barn sällan sitter still/i soffan så mkt, säger min aktivitetsanalys av hur det var i förra lgh i alla fall. så kan bli ett köp, trots allt :)

Kommentera

