Hemmapyssel

Ikväll är det hemmapyssel som gäller. Tvätta, flytta grejor från ett ställe till ett annat, hitta rätt plats för sideboards och annat. Undertiden så lyssnar jag på den här musiken igen och igen. Mme Hardy och jag går way back och just den här sången är helt ny för mig. Ljuvlig kombo.

3 responses to “Hemmapyssel

  1. Det ser underbart ut, men det slog mig att jag skulle bli helt illamående o börja kräkas i den där gungan, tål ingenting nu för tiden!

  2. Nu lyssnar jag på Markus Krunegård, han vet jag ju vem det är! Visste inte att han hette så, gillar jättemycket ”Jag är en vampyr” sedan lång tid tillbaka som jag har för mig att de hade i något barnprogram. :)

  3. Hehe, ja, jag kan knappt kolla på videon heller, lyssnar på musiken bara! Kul att du gillar Markus Krunegård. Han är typ min största idol och tror jag lyssnat på hans musik minst en gång varje dag i minst ett år :) ”Ibland gör man rätt, ibland gör man fel” är också jättebra, och ”Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp”. Här finns förresten en engelsk version av samma låt (den med Franscoise Hardy alltså, ursäkta, men är lite fixerad just nu…) http://www.youtube.com/watch?v=I0lesFDkakc)

Kommentera

