Idag 26.11.09

Idag missar jag ett spännande frukostseminarium, för att istället fara till Kungens Kurva för att titta på, ta på, samla fakta om och typ provöppna och -stänga dörrarna till ett antal kylskåp.

Nej, jag är inte bitter. Bara… eh…

6 responses to “Idag 26.11.09

  1. underskatta aldrig ett kylskåps tjusning!

  2. hehe, ja, kanske blir charmad totalt… men vill ju bara ha ett vitt som funkar – no more, no less!

  3. Ja hoppas du hittade ett bra.
    Ska bli kul att se hur ni bor sen.
    Kramar

  4. Ja, nu vet jag att jag gillar kylskåp utan handtag (som istället har liksom ”gropar” man öppnar med) och det visste jag ju inte innan, så lite en resa i självkännedom också :) Det blir nog bra, och ska bli kul när du kommer hit o hälsar på! kramar j

  5. En helt ny värld har öppnats för Jeanin, välkommen :)

  6. Haha, ja, verkligen. Och det är inte utan bävan jag inkliver i den. Känner mig så sjuuukt vuxen. På ett lite skrämmande sätt.

Kommentera

