Nämen!

Nämen, har fått ett award av koola Linda K. Massor av tack! I priset ingår visst att berätta tio saker om sig själv – saker som inte ”alla” redan vet. OK, håll i hatten, så kör vi!

1. Jag har varit en hängiven samlare av stamtavlor för svenska New Forest-hästar.

2. Jag har haft ett punkband som hette  ”Social kultur” tillsammans med min storebror.

3. Jag tycker mycket om att titta på hus. Alltså inte för att kanske köpa. Utan bara för att titta på.

4. Jag är väldigt intresserad av svensk inrikespolitik.

5. Jag tycker inte om att mingla.

6. Jag tycker inte det är något fel med s.k. halvfabrikat. Det är också mat.

7. Jag går och röstar vid alla typer av val – may it be riksdagen, EU-parlamentet, kyrkovalet… Och älskar att fylla i enkäter.

8. Jag vaknar ofta spontant runt femtiden på morgonen. Och är pigg.

9. Jag minns aldrig mina drömmar.

10. Om jag fått välja tidsperiod för mitt liv skulle jag ha velat vara född 1952.

Och så skickar jag vidare priset till Stockholmsvardag, Förläggarbloggen och Cillas ibland!

7 responses to “Nämen!

  1. Hurra – grattis till mig som fick en award av dig! Den ska genast ta hand om :D

  2. Blev så glad att jag inte ens hann skriva tack ;)

    Så jag gör det nu.
    Tack!

  3. Drömmar är bra.
    Kan hända du kliver upp just där de börjar. ;D

  4. Alexia – du e värd den! :-)

    Vesna – kanske det! ;D

    Cilla – värd också! :-)

  5. HA
    HA
    HA
    HA
    HA!!

    1: Jag samlade på connemarastamtavlor själv. Det kanske du läste om i min blogg iofs?

    7: gotta love enkäter. Jag blir alltid så ledsen när de äntligen ringer mig från Temo, och så handlar det om snus eller teve eller nåt annat som inte jag nyttjar …

  6. :D Ja, läste om stamtavlorna, roligt! Och håller med, sjukt jobbigt när man är så nära, så nära, och sen bara inte riktigt får chansen..

Kommentera

