Nyshoppat

Lotta Külhorn is in da building.

8 responses to “Nyshoppat

  1. men vad ääär det?

    du har förresten en award att hämta hos mig :)

  2. kakeldekor, såna som man sätter dit på kakel som man vill piffa upp! ska testa i nya lgh, lite retroäpplen är ju aldrig fel liksom :-)

    och oj, tack för award! mkt hedrad! ska gå direkt på uppgiften!

  3. Lustigt, de visade precis dessa i DN imorse. Fina!

  4. Där ser man – äntligen är man helt rätt i tiden, alltså! :-)

  5. Jepp, älskar Külhorn, finaste illustrationerna!

  6. Eller hur! Och bokomslagen!

  7. Hahaha, jag har köpt de där också! :) Gissa vilken färg …

    (För er som inte vet så har jag i mitt kök gardiner, tvålflaska, bestickställ, hushållspappershållare, trasmatta, blomkrukor, skärbrädor, skålar, smörknivar, smörgåsbrickor, bricka, grytlappar med mera i samma färg: kraftigt rosa.)

  8. Där ser man! Jag gissar på… eh… rosa, kanske?!!

Kommentera

