Idag 04.11.09

Är ingen vanlig dag. Idag är den stora Få Tillträde Till Nya Lägenheten-dagen. Spännande!

Fast börjar inte flytta in direkt. Först ska målas. Och fixas.

10 responses to “Idag 04.11.09

  1. Verkligen! När kommer inflyttningsfesten? För det måste du ju ha. Kanske i samband med när du fyller år? ;)

  2. Grattis! Glad för din skull.

  3. Ringer dig i dagarna.

  4. Hurra, hurra! Ring om det måste fikas eller filas eller nåt. Den 15 är jag behjälplig för fix. Likaså nu i helgen 7 och 8.

  5. Anna – Jorå, det kommer! 1o dec är en tajt deadline att fixa till det decently snyggt, men är ju viktigt att ha ngt mål att jobba emot ;-) och har faktiskt tänkt lite i de banorna, att ha ngt slags enkelt nyinflyttad/födsledagssamkväm därhemma runt då. mer info kommer :-)

    Vesna – Tack! Ja, känns bra. Och kanske jag hinner ringa först :-)

    Anna – Tack!! Japp, ska höra av mig, kan absolut tänkas ta emot lite hjälp här framöver. Och vi i är väl på för fredagsförmiddagsfika fortfarande? Jag tar gärna.

  6. ja det kan hända. ;D
    Jag blir hemma med febriga barn imorgon.
    Så det kan hända jag ringer och stör dig på lunchen. *ler*
    Kram V

  7. Spääääännandeeeee!!!!

Kommentera

