Just det…

Ska nog springa förbi Monki på Sergelgatan idag också, och kolla efter en fin prickig grej, som Anna och Ytligheter tipsat om.

prickig_ellinoreBild från Ytligheter

Mycket stilig och verkar vara exakt samma modell som min rödrutiga.

8 responses to “Just det…

  1. mmm den ser finfin ut, och det gör din rutiga också.

  2. Man blir inte besviken och den är nog ganska exakt i modellen som den rödrutiga.

  3. Köp den! It’s nice!

  4. Alla – tack, ja, visst är den fin! Var just på Monki på Sergelgatan och där var den slut utom i xl. Men finns undanlagd i en butik och ska hämta imorgon, som en liten fredagspresent liksom :-) Fascinerande hur saker kan ta slut så snabbt!

  5. Fast den har nog funnits ett tag. Tror jag köpte min i augusti.

  6. Aha! Jo, jag refererade lite till kompis Anna, som var på Monki på Sergelgatan igår, och då lär det ha funnits många ex kvar just där, fast det var ju rätt omöjligt att förstå om man inte läser hennes blogg också, inser jag nu.

  7. Pingback: Hello Monki « …in the days of Rory

Kommentera

