Idag…

geek_girl_schemat…blir det Geek Girl Meetup inne på Sveavägen.

5 responses to “Idag…

  1. Geek girl?
    Nu får du berätta! ;D

  2. Det är en gratiskonferens, kan man säga, för tjejer som jobbar med webbgrejor. En del av innehållet är åt programmeringshållet (dvs sånt som jag inte jobbar med) men mkt av intresse för mig och företaget där jag jobbar också :-)

  3. Oooo, jag ville ju också gå dit. Gud vad jag inte hann det. Du går på alla bra och roliga konferenser, alltså. :-) Får jag bjuda dig på lunch en dag och höra dina slutsatser och bolla lite?

    Häls A

  4. Haha, ja, jag gör mitt bästa dårå :-) Lunch låter som jättebra idé, kul!

Kommentera

