Utmanar

Hittade en lista hos fina Annie-PD, som inte gick att motstå.

1. Vad heter du: Jeanin (Nina är nätnamnet, så att säga)
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Janna
4. Pojknamn: Jonatan
5. Yrke: Jordbrukare
6. Färg: Jaktblå
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Jordgubbar
9. Sak i badrummet: Jactacyd (jamen…)
10. Plats/stad: Jordanien
11. En orsak att vara sen: Jagad från alla håll
12. Något man skriker: Jävlar (inte jag då, men andra)
13. Film: Jurrasic Park
14. Något man dricker: Juice
15. Band: the Jesus & Mary Chain
16. Djur: Jiraff
17. Gatunamn: Jannegatan (sant, ligger i Öjebyn)
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag skulle kunna säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag

Gör gärna listan du med! Reglerna finns här.

6 responses to “Utmanar

  1. Kul! Jag provar och nu får jag ju akta mig för att svara som Annie!

  2. Pingback: Utmanar « Små ytliga ting

  3. Ja man kanske ska prova. ;D

  4. Anna – yay! ska kolla genast :-) A verkade vara en lite mer lättjobbad bokstav än J också, fast att undvika dubletter med henne sätter ju onekligen lite extra spets på det hela.

    Vesna – ja, vore skoj :-D

  5. ja, vad ska man jöra? ;-)

Kommentera

