Fina grejor

Igår kväll träffade jag kompis A . Vi åt skaldjur/tonfisk på Spisa hos Helena och hängde i hotellbar. Mycket trevligt och som extra bonus fick jag en  fin svart påse med mig hem.

kasse_hemMen puh. Ni (och jag) kan andas ut!  Den innehöll inga nya spontaninköp, utan istället ett gäng fina filmer som jag fått låna av A. Massor av tack! Och ta god hand om Mad Men-boxen. Jag tror att du kommer uppskatta den. Ja, är nästan säker faktiskt :-)

kasse_inuti

4 responses to “Fina grejor

  1. Härligt! Bättre innehåll kan man ju inte hitta i en Filippa K-påse… :)
    Det ser ut som en skön blandning dessutom. Ha så trevligt och skriv gärna något inlägg om det är någon du vill tipsa om!
    /Hon med filmbloggen

  2. Mycket nöje! Jag ser mycket fram emot att plöja igenom Mad Men!

  3. De har så god mat där. ;D

  4. Fröken film – ja, hehe, inte så pjåkigt i alla fall och alldeles gratis var det :-) ska kolla in din filmblogg!

    Anna – kul!

    Vesna – japp!

Kommentera

