Where are you now, my darling desperados?

mad_men2Ah, så kom slutet på första säsongen. Härligt och sorgligt. Ska fixa 2:an nu, tror inte jag klarar mig på det här  ”the making of…”-extramaterialet särskilt länge.

Och Anna – du får gärna låna säsong 1 nu!

5 responses to “Where are you now, my darling desperados?

  1. Yes! Jag längtar!

  2. Jag har svår abstinens och undrar om jag står ut tills tredje säsongen sänds/finns att köpa här i Sverige… När det nu blir? Men visst är den BRA!?!? :D

  3. Anna – topp, vi får ta och ses här framöver helt enkelt, så tar jag den med mig!

    Alexia – OMG är det bara TVÅ säsonger som finns tillgängliga? Herregud, jag trodde det var minst tre. Och ja, den är verkligen, verkligen toppenbra! :)

  4. Och här sitter jag och fattar ingenting. ;D

  5. Mad men är superbra teveserie fr amerikat, köpte dvd-boxen häromsistens och har nu kollat hela säsong 1. det finns en säsong 2 att köpa också, vilket jag absolut ska, men sen är det stopp. säsong 3 visas tydligen i bla England nu, men inte i Sverige ännu. Och har ju/vill inte ha en massa tvkanaler. Så går på box istället. Då kan man kolla när man vill själv dessutom :-D

Kommentera

