En påse med lurv

filippa_paseDe hade inte skorna jag kollade efter på Filippa K. Så det blev en vinterjacka istället! Lite ”hoppsan” men känns bra: min älskade fina blåa med lurv har hängt med sedan jag var föräldraledig med storsonen, vilket är sex år sedan nu. Hög tid för en ny. Som är… blå. Med lurv.

3 responses to “En påse med lurv

  1. ha ha, sådär gör jag också ofta :D

  2. ja, herregud, vad ska man göra, när man ändå står där mitt i butiken liksom! ;-D

  3. Pingback: Fina grejor « …in the days of Rory

Kommentera

