Nja…

Minns ni den här? hm_goes_chanelBeställde på webben och kom hem för cirka en vecka sedan. Nu har jag provat. Den var ullig och gullig, men en halv storlek för liten och de här hyskorna som skulle hålla ihop den sådär fint som på bilden bara föll ur varandra hela tiden. Så det blev baby farewell, kan man säga och idag postade jag returen. Samt började fundera på vad de 436 kronor som snart kommer att sättas in på mitt konto lämpligast kan användas till. Det finns planer…

4 responses to “Nja…

  1. Ja, den funkade liksom inte på mig, alls. Men du gillade din?

  2. Jag håller med om storlekarna, men jag valde den mindre och hoppas att den inte krymper!

  3. Ja, hoppas det går bra!

Kommentera

