Bio! Imorgon!

Plötsligt händer det och imorrn kväll blir det bio. Tjoho! Nu är frågan bara – vilken film?

And the nominees are….

BRU_Teaser1-Sheet_14F (Page 1)bio_september_issuebio_looking_eric

8 responses to “Bio! Imorgon!

  1. Den i mitten.
    Absolut inte Bruno.
    Har hört mkt neg. om den.
    Ska tydligen vara väldigt ”jobbig” att se.

  2. Den i mitten.
    Absolut inte Bruno.
    Ska vara jobbig att se på.

  3. Haha, klara besked där! :) Ja, jag minns du sa att du hört neg. om den. Tror det är lite om man gillar Sasha Baron Cohen eller inte, och tyckte mkt om tex Boratfilmen. Men vi får se!

  4. Jag röstar på Looking for Eric!

  5. Jag röstar såklart för September Issue. Du kommer att gilla. Och chefsstylisten Grace är helt underbar.

  6. September Issue! Ett måste! Looking for Eric ska vara en riktig höjdare den med men jag tror du faktiskt kan skippa Bruno. Se den på dvd istället.

  7. Har inte sett någon av dom, men vill se alla tre!

  8. Pernilla – japp, verkar bra!

    Cecilia – ja, verkar finfin!

    Anna – ah, får allt se till att gå och se den!

    Alexia – jag med!

Kommentera

