Let’s do the junta

Imorgon blir det stick-och-virkjuntalunch på jobbet. Skoj! Det här är min utrustning. Är helt nybörjare i sammanhanget och  kommer att gå ut helt lätt med det fiffiga all-inclusive-virkakitet. Så får vi se om man blir hooked. Ha ha!

sticka_virka_tralala

2 responses to “Let’s do the junta

  1. Vilken kul idé! Själv tragglade jag mig igenom en pläd med mormorsrutor i vintras. Kul, men jag blev manisk till slut, virkade frenetiskt. Måste bli klar, måste bli klar… Med pläd nr 2 går det avsevärt mer långsamt. Du får visa resultatet sedan :-)

  2. Japp, finfin idé och var riktigt mysigt :-) Men klurigt såhär i början, är ju helt nybörjarotränad + tror jag behöver en PT! :-) Åh, mormorsruteplädar.. det är ju verkligen superfint!!

Kommentera

