Kolla Isobel!

isobelKolla, Isobel Hadley-Kampf och jag har likadan klänning! Känns hedrande att ha samma smak som Expressens-ledarskribent-och-twitterdrottning.

Bild från Linda Skugge. Isobel är till vänster.

PS: Undrar om Isobel brukar stryka den efter tvätt? Är själv lite i valet och kvalet om det verkligen behövs.

7 responses to “Kolla Isobel!

  1. Tror inte hon stryker den. Såg inte ut så på nära håll.

  2. Jag stryker inte. Så jag röstar nej.

  3. Cecilia – håller med. jag strök den inte inför barnkalas i söndags och kändes lite sådär, men om den hänger helt fint på galge istället för liksom ”på längden” i ett torkskåp, så borde det ju funka.

    Frida – ah, se där, du har en också! visst är den fin :-) ska torka prydligt på galge, då borde det funka!

  4. Den satt fint ostykt på dig. ;D
    Inget jag såg.

  5. Jaha, oj, jag menar bara att jag inte stryker alls. Någonting. Klänningen äger jag tyvärr inte, men den är hemskt fin!

  6. Ah, jag förstår! Låter skönt. Jag ska låta denna höst bli en ”torka fint, behöv inte stryka”-höst!

Kommentera

