Shoppar litet och shoppar varmt

Expediten i H&M-butiken blev glatt överraskad när jag beskrev den Chanelliknande cardigan som jag sett i webbutiken och nu undrade om de hade inne i butiken.

– Nej, den har vi inte. Jag visste inte att vi hade en sån. Men den låter jättefin!

Så beställa från nätet verkar vara rätt grej. Mig gick det ingen nöd på,  införskaffade istället cirka åtta kilo galon- och vinterkläder i storlek 110 och 122. Hade jag all den extrautrustningen (regnvantar! med foder! och neonfärg samt reflexband!) kunde jag lika gärna börja jobba på fiskefartyg. Eller kanske som isbrytare.

5 responses to “Shoppar litet och shoppar varmt

  1. Och så gick hon direkt och tog den sista från hängaren i butiken ;)

  2. Jo, det kändes onekligen som att det blev lite omvända roller där.

  3. Jag har klickat hem en jag med. ;D

  4. Ok, tack ändå för info :-)

  5. Vesna – topp :-)

    Pernilla – no problemo :-)

Kommentera

