Svenskt. Låtsasfranskt. Snyggt.

hm_goes_chanelKolla vilken fin Chanelgrej H&M har gjort.
Den ska jag kolla efter i butik imorgon.

9 responses to “Svenskt. Låtsasfranskt. Snyggt.

  1. snygg, ska kolla webbshoppen. ;D

  2. Säg till om du ser den. Jag har beställt den online och den skulle inte levereras förrän v. 38. Men ibland tycker jag att kläderna verkar komma i affären först?

  3. Vesna – ja, den fanns inne där såg jag nyss :-)

    Pernilla – japp, jag rapporterar! om den inte finns i butiken kommer jag nog fråga + hoppas på att de har koll :-)

  4. OJ – ja den var snygg! Heja H&M – de är inne i en (i min smak) bra period nu, känns det som!

  5. Pingback: Dagens blått + svart = sant? « …in the days of Rory

  6. Alexia – ja, visst är den fin :-) åh, det låter mkt bra, din smak verkar vara mkt god :-) ska bli kul att kolla runt i em!

  7. Det blev en här med. ;D

  8. Pingback: Oh Johnny Boy, tell me what to do « …in the days of Rory

Kommentera

