From Martha with love

chokladbollarHar fixat 67 chokladbollar till barnens kalas i helgen.
42 personer (inkl. barn) har tackat ja!

Update: 45!

6 svar till “From Martha with love

  1. Jisses. Shit vilket partaj.
    Städa INTE innan…ses.
    Vi ska dock bege oss hemåt 15.30 pga att
    fotbollen är. Kram.

  2. Ja, blir kul med mkt folk. Vädret verkar bli fint, så då är vi utomhus (info på inbjudan :-)

  3. Åh vad fint med färgat strössel på. Och vad länge sen jag gjorde chokladbollar. Undras om jag gjort det sen… jag bodde hemma! Det måste det bli ändring på. Känner redan smaken i munnen, mmm!

  4. Tack, ja, det är ett av mina favoritbakverk faktiskt, lite barnsliga såklart men sååå goda. Och superenkla att göra också :-)

  5. Nämen ÅÅÅÅ (här har du chokladbollsälskaren Numero Uno) – vilka fina bollar! Så ska jag också göra. Med färgglatt strössel. Blev glad av den där bilden. Tack!

Lämna en kommentar