Fixat och klart

Köpte just två höst/vinterjackor. I (enligt sexåringen) världens vackraste butik: Monki. Kändes bra att sponsra Eleonore lite. Eller ja, hennes arbetsgivare i varje fall.

4 responses to “Fixat och klart

  1. Jag blir alltid så förvirrad på Monki. Deras speglar gör mig konfys :-)

  2. har du fått hugg på topshop:aren än då? den röda sailoren?

  3. Vesna – Herregud, det kommer!! :-D

    Pernilla – Jag med, deras butik i Skærholmen ær verkligen rena lustiga huset. Går in mig sjælv hela tiden. Men det ær fina, glada færger också och vældigt lekfullt gjort, så førstår varfør sexåringen gillar det :-)

    Linda K – Nixpix. Var inne i Topshopet hær och det hade kommit in vinterjackor (fina røda dufflar!) men ingen sailorjacka. Jag tror den hørde till sommarsæsongen och aldrig kom till Sverige. Tyværr!

Kommentera

