OK..

Jag är verkligen ingen bra icke-bloggare. Hur gör folk för att inte blogga?

Så här kommer en kortisrapport so far: besöket i COS-butiken var ljuvligt. Finns det en shoppinghimmel ser den ut så. Och nu skulle jag kunna dö. Eller, vill faktiskt ha på mig klänningen därifrån några gånger först. Och göra lite annat då, såklart. Men ni förstår.

Bland det första jag såg när jag klev av tåget var förresten en tjej med en Louis Vuitton-påse. Då tänkte jag på Linda K.

Och så är hela Köpenhamn fullt av chilenska fotbollsfans. Och de flesta av de som inte har chilenska supportertröjor på sig är väldigt välklädda. Och jag fick inte gå in i Mats Nörgaardbutiken för Rufus. Och…

6 responses to “OK..

  1. jag känner mgi hedrad! och vill genast se klänningen :D

  2. Ska bli kul att se the klänning.
    Men herregud, fick INTE gå in i butik?
    Jag börjar nästan gråta…

  3. Linda K – bild kommer såklart! ingen foto-till-dator-funktion hær i DK dock.

    Vesna – haha! :-D den ær grå. och vacker. tycker jag! nej, han var mkt bestæmd och liksom drog ut mig ur butiken innan jag ens kommit in i den, vilket væl om inte annat var ett ekonomiskt sunt beslut, med tanke på vad som komma skulle ;-)

  4. Aaah – COS! vill ha i här i Stockholm också… Ser framemot bilder :)

  5. Queenstreet – ja!!
    Annie – ja, verkligen! bilder kommer :)

Kommentera

