Dagens ljusa framtid

11_aug_jeaninSista jobbdagen innan semester nr två. Inte dumt!

Klänning – GAP
och vita tygskor till.

5 responses to “Dagens ljusa framtid

  1. Skönt att dela upp semestern i två delar – bästa vädret kommer nu…
    Ha nu en underbar tripp till Köpenhamn :)

  2. Tack så mkt, ja, det tror + hoppas jag med! :-)

  3. Hittade hit via länk hos Linda K, eller om det var Annie. Hur som helst så måste jag säga hej! eftersom jag faktiskt är en gammal kund till dig. Vi får se om du kan gissa vilken, jag är lite halvt-om-halvt inkognito på min blogg…

    Fin blogg förresten – och du har ju hur snygga kläder som helst!

  4. Kajsa – Hej och tack!! Vad spännande :-) Ska absolut kolla och se om jag kan klura ut ngt!

    Vesna – Tack! :-D

Kommentera

