Dagens hårfix

10_aug_jeaninIdag är håret stort och jag blev just glad som en galika när jag kom fram i telefonkön till Liljeholmens vårdcentral. Ska kolla (lill)killens koppor.

Ganska mulet ute också, och (viskar så ingen ska bli upprörd) det är rätt skönt, tycker jag.

I övermorgon far vi till Köpenhamn och ingenting är förberett. Lite läge för panik, men, jag säger som Ebba: oh, well.

Klänning – Sunday Sun/Weekday
Skor – Mohedatoffeln

7 responses to “Dagens hårfix

  1. vadå, köpenhamn? köpenhamn bara sådär? varför åker alla till köpenhamn utom jag? :O

  2. Åh, du har så många fina klänningar med blommor, de klär dig verkligen :)

    Och Köpenhamn – underbar stad!

  3. Köpenhamn, vad härligt! Packning löser sig alltid. Köpenhamn har ju dessutom en massa härliga butiker som kan lösa det annars! ;)

  4. Vad snygg du är! ;D
    Ny klänning? Den klär dig.
    Ha en skön resa, låter mysigt.
    Hoppas du hinner med lite shopping.

  5. Linda K – Ja, det liksom bara blev så. Det kan vara den röda pölsen som drar, men jag kan ha helt fel :-)

    Annie – Tack! Ja, hoppas det blir lyckat där! :-)

    Queenstreet – Helt sant! ;-)

    Vesna – Tackar! Klänningen har hängt med ett tag nu. Ja, det ska nog bli en fin resa, liite shopping ska nog knökas in, ett besök på COS är givet :-)

  6. Då byter ni av mig, jag åker imorgon, och jag varnar: shoppingen kan bli farlig, det är rea på många ställen :)

  7. Ahh, ja, det låter lite farligt. Men det får det vara värt! :-)

Kommentera

