beCOS you’re worth it

frida_fahrmanFrida Fahrman har köpt en svart tunikagrej på COS. Snygg.
COS finns i Köpenhamn. Dit ska jag. Tjoho!

PS, Den där hatten var rätt fin också. Men hatt? Funkar det, på riktigt?

6 responses to “beCOS you’re worth it

  1. Du kommer att gilla COS. Lovar. Jag är nästan lite avis. Skulle nog kunna köpa på mig ytterligare ett par klänningar …

  2. … jar är bara avundsjuk på det där med köpenhamn.

  3. Klänningen är skitsnygg.
    Har en liknande själv.
    Och en hatt. Som jag dumpat i sonens leklåda.
    Man kanske ska ta och prova den imorgon?

  4. Cecilia – Ja, det tvekar jag inte på! :-)

    Linda K – :-D

    Vesna – Ja, visst var den fin! Är fortf lite osäker på hur hatt funkar/känns ”på riktigt” men solhattar är ju fina, och till hösten kanske ett liten hatt på huvudet inte skulle vara så tokigt :-) Du får visa bild på din om den känns rätt!

Kommentera

