Stjärnkoppor

Lillkillen har antagligen fått svinkoppor. Googlar man efter bilder på sådana, hittar man massor på Amy Winehouse. Så han är ju i celebert (?) sällskap.

svinkoppor_amy_winehouse

4 responses to “Stjärnkoppor

  1. Svinkoppor är inte kul.
    Smittar friskt.
    Hoppas ni blir av med dem bums.
    Är ni hemma från fsk då…eller?

  2. Vi går till läkaren med honom idag för att få det bekräftat, så antagligen är han hemma sedan ett tag. Rufus har inte blivit smittad ännu, som tur är.

  3. Min dotter – och jag! – har också svinisar. Det återkommer med jämna mellanrum, som herpes typ. Mitt sitter runt näsan. Dotterns runt munnen. När någon frågar säger jag att det är impetigo. Det låter bättre än svinkoppor. It sucks.

  4. Usch då! jag visste inte att det kan återkomma gång efter gång, som just herpes. Suck!! Ja, du har rætt, impetigo låter mkt bættre. Svinkoppor låter – och verkar också vara – helt urk.

Kommentera

