Dagens detaljer

6_aug_jeaninÄr röda och grå. Till det ännu lite grått (kavaj) och en smula vitt (tshirt).

7 responses to “Dagens detaljer

  1. Snyggt.
    Gillar de röda. ;D

  2. Ja, de är inte så dumma. Men inte lika fina som de i lack från Wedins som du fortf har. Mina är helt utnötta. Snyft! ;-)

  3. Ja de lyser upp fint.
    Men dina är också tjusiga. ;D

  4. stiligt! men, går det verkligen att ha jeans utomhus?

  5. alltså, det var sjukt varmt och helt fel såklart. dessutom cyklade jag till + från jobbet + ett möte (i Solna) så när jag kom hem höll jag a) på att dö i värmeslag och b) inte på att få av mig byxorna för de var liksom klistrade till benen hela vägen. Så svaret är nog, faktiskt, nej. Förstår inte vad som flög i mig. Idag har jag tunn klänning och bara ben, som varje rimlig människa borde ha.

  6. förklaring till ovanstående: bilden är från igår!

Kommentera

