På en onsdag?!

onsdag

8 responses to “På en onsdag?!

  1. Meeeen. Tortyrbild för mig”
    Som jag längtar… :)

  2. Åh men det gör väl inget med ett sånt litet glas…;)

  3. Annie – Ja, det är lyx. Men din tid kommer också. Och det går snabbare än vad man tror.. :-)

    Angelica – Nä, det var faktiskt nästan inte mer än två munnar fulla. Inte för att jag fyllde munnen, jag sippade lite elegant såklart. Ser du förresten krukan i bakgrunden, visst är det du som målat den??

  4. Angelica igen – ja, jag utgick ifrån att det var syster Angelica som kommenterade :-) Om det är en annan Angelica, sorry!

  5. Mitt i veckan eller inte. Njut!

Kommentera

