Dagens skirty

30_juli_jeanineIdag är det kontoret som gäller igen.
Tror att det syns!

Blus – GAP
Kjol – Zara
Klackar – Mohedatoffeln

Och håret lite mörkare än igår.

5 responses to “Dagens skirty

  1. fining! jag blir rent utav lite jobbsugen när jag ser dej…

  2. Vesna – Tack! :-D
    Linda K – Tackar! ja, det har sina fördelar att jöbbe också. Jobbade jag inte skulle jag tex ha samma klänning (den bruna jag hade igår) varje dag. Och hur tråkig skulle inte den här bloggen bli då?! :-D

  3. Jag gillar den bruna. ;D

  4. Jag med, det är därför jag har den så ofta ;-D Men det är kul att motiveras att kolla lite djupare i garderoben då och då också! :-D

Kommentera

