Dagens däänske

28_juli_jeaninRandig – Mads Nørgaard
Gråa – Indiska

Idag är jag helt ensam på kontoret. Det känns både lite mäktigt (haha, det är bara jag som bestämmer om luftkonditioneringen ska vara på. Eller av. Eller på.) och lite, ja, ensamt.

5 responses to “Dagens däänske

  1. vääänta! hur många söta klänningar har du egentligen nu? jag protesterar!

  2. haha, tack! ja, är det något jag har så är det nog klänningar. det är sigrid och jag.. :-)

  3. Pingback: Copycat tjohoj « …in the days of Rory

Kommentera

