Hello sailor!

hello_captain_coat_largeVisste jag bara att du inte var helt lövtunn utan lika värmegivande som vacker, så skulle du vara min i ett nafs. Nu ska ta mig till ett Topshop och prova dig först!

Update: Börjar jobba igen imorgon. Mitt jobb ligger jättenära ett stort Topshop. Det ska bli kul att börja jobba igen.

10 responses to “Hello sailor!

  1. herregud så fin! *dregglar*

  2. Ja, visst är den fantastisk: färgen, knapparna, ränderna, allt!

  3. Oooh…hur fin som helst!

  4. eller hur! :)

  5. Pingback: Dagens kontorist « …in the days of Rory

  6. Jepp, och idag ska jag kolla om den finns i butik! Hoppas :-)

  7. Den var kanon ju! :-)

  8. Kul att du också gillar den :-)

  9. Pingback: Sailorjacka efterlyst « …in the days of Rory

Kommentera

