Plötslig insikt, vol 2

Om man tillbringar hela dagen före avresa till semesterort med att shoppa födelsedagspresenter på PUB, äta sushilunch på stammishaket på Gamla Brogatan och ha det finfint hos vänner i deras nya hus i Bromma, så kommer man upptäcka att det inte är ett effektivt sätt att städa och iordninggöra sitt hem inför avfärd och få väskor med nödvändiga persedlar packade och placerade på lämplig plats i hallen.

Detta kommer troligtvis att upptäckas vid halv tiotiden på kvällen och bemötas med ett ”Åkej. Då tar vi det imorrn då.”

Herrregud. Vad har hänt med mitt noggranna, välstrukturerade jag? Kanske har det tagit… semester?

2 responses to “Plötslig insikt, vol 2

  1. Jag var också i PUB-huset igår konstigt att jag inte stötte på dig, med tanke på hur många oxelösundare vi sprang på på två dagar kunde min syrra väl varit en av dom?

  2. haha, där ser man! hoppas du hittade ngt snyggt + att konserten var bra!

Kommentera

