ordningen återställd

lasa_skargardEfter några timmars avbrott för lunch (god), fiskfångande medelst håv från bryggan här utanför (kul) och en utflykt till Haninge centrum (urk) och Haninge kulturhus (fint) är ordningen äntligen återställd och det är bok och te och utsikt över våffelstugan och alla båtar här på Dalarö.

Att det regnar och droppar gör mig inte mycket alls faktiskt. Igår var en fin, solig dag. Idag har jag en underhållande bok att läsa.

Och vore jag hemma skulle jag baka järnet direkt. Gud, vad jag är sugen. Imorgon kväll… beware all mandlar in da house.

2 responses to “ordningen återställd

  1. Låter soft.
    Har aldrig varit i Haninge centrum.
    Men nu vet jag.
    Att där inget finns att se. ;D

  2. ja, det var helt ok! haninge c har hm, ett sushiställe etc, men miljön var liksom ocharmig, trång o bullrig, huddinge mkt finare.

Kommentera

