vilken modebloggare är du?

Ha ha, Underbaraclara har svarat på frågorna i ett ”Vilken modebloggare är du?”-test på Glamours sajt och blev inte sig själv. Jätteroligt! Jag blev ”Sandra Beijer”. Vem är det?

Här är testet, om du vill prova själv.

3 responses to “vilken modebloggare är du?

  1. Vad coolt. Måste testa.

  2. Fick också Sandra Beijer.
    Googlar på damen…

  3. Å, jag googlade henne sedan igår, och hon hade likadan frisyr som jag hade för några månader sedan (page med lugg, dock blond) och en klarröd kappa som var mycket lik den klarröda duffeln som jag hade hela vintern… Så likheter finns uppenbart :-) Däremot verkade hon mkt ung och hade en massa festbilder på sina kompisar och tio bilder där hon och hennes vänner hänger i parken tillsammans och sådant, som inte kändes så intressant, tycker jag.

Kommentera

