dagens dubbel

jeanin_29_juni_dubbel_klanningSpecial, bara idag för dig min vän: två klänningar i en bild.

På mig har jag:

Klänning – second hand, köpt i Auckland
Skor – Hush puppies

I händerna har jag en vacker liten trasa från Åhléns, något av deras egna märken. Såg den i vitt och blått för en månad sedan, köpte den inte och har ångrat mig sedan dess.

Blev inget köp nu heller. En storlek större, och jag hade slagit till.

4 responses to “dagens dubbel

  1. Jättefin ju. Den bruna.
    Ska nog ta mig en titt i någon Åhlens jag med.
    Vilken var du i?

  2. den stora vid Sergels torg, fanns bara i small där. funkade, men var tajt. och me don’t do tajt.

  3. me dont do tajt heller. ;D
    Om du hittar en M så köp gärna två.;D

Kommentera

