en riktig superhjälte

batman_plasterSalvekvick gör utmärkta skavsårsplåster med precis rätt storlek och form.
Lustigt nog har de Batmantryck. Nåja, vem är väl jag att ifrågasätta dagens produktutveckling.

3 responses to “en riktig superhjälte

  1. Sonen har också dessa. ;D
    Och superman, och spindelmannen, och starwars…och så vanliga.
    Som jag föredrar. ;D

  2. se där! batman är våra tuffaste plåster – vi har Bamse också, och några jättefärgglada med typ ballonger och blommor som vi köpte på Gran Canaria och är lämpliga för spädbarn. men jag kände mig rätt fräsig igår faktiskt ;-)

  3. kan jag tänka mig ;D

Kommentera

